Nazwa usługi: Wniosek o wydanie zaświadczenia, że działka nie stanowi gruntów leśnych
   
Kogo dotyczy: osób ubiegających się o zaświadczenie
   
Podstawa prawna: Ustawa
z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735)
Ustawa
z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 z późn. zm.)
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru działek leśnych;
  • Dowód uiszczenia opłaty.
   
Opłaty: Opłatę skarbową w wysokości 17 zł należy uiścić na konto:
Gmina Miejska Lubań, ul. 7 Dywizji 14, 59-800 Lubań
nr konta: 11 2030 0045 1110 0000 0289 2350;

Dodatkowo 17,- zł w przypadku złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpis, wypis lub kopia.

Zwolnione są od opłaty skarbowej dokumenty stwierdzające ustanowienie pełnomocnika oraz ich odpisy (wypisy) udzielone:
- małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu,
- jeżeli mocodawcą jest podmiot określony w art. 7 pkt 1-5 ustawy o opłacie skarbowej,
- poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów.
   
Czas realizacji: Bez zbędnej zwłoki, jednak nie dłużej niż 7 dni.
   
Tryb odwoławczy: Nie dotyczy
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 438